'

YESTERDAY

2010-05-25 @ 09:04:16

Som sagt så blev det inte alls mycket bloggande igår. Men så blir det väl när man flyttar. Konkade runt på en massa möbler och rensade en massa skit. Idag har jag världens träningsvärk i mina armar + ryggen. En ganska skön känsla! Jag hade även världens konstigaste flyttväder. Regn, sol, åska. Raggade up flytthjälp på gatan. Tack killar! Pizzan efteråt satt där den skulle. Nu ska jag hem till lägenheten igen och försöka att få iordning på mina kläder (finns ju en del). Och efter det ska jag iväg och jobba. Vilket betyder att vi får höras mer ikväll. Ciao

SISTA DAGEN ATT RÖSTA PÅ VÅRENS HETASTE LOOK PÅ GLAMOUR.SE
OM NI VILL RÖSTA PÅ MIG KAN NI GÅ IN HÄR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm va gott me pizza. mums !

2010-05-25 @ 20:53:17
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: WALK IN MALIN

åh så fina bilder!

2010-05-26 @ 10:30:36
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0