'

EMSEDGE

2010-05-26 @ 00:13:45

Pics Emsedge

När jag vaknade imorse trodde jag att den här dagen skulle se ut på ett helt annat sätt. På jobbet fick jag reda på en tråkig nyhet. Magen vred ihop sig till en klump som fortfarande gör mig illa. Varför just henne? Varför finns leukemi? Det slutade med att jag spydde som en kalv när jag kom hem. Kroppen ville helt enkelt inte.
Många tårar har runnit ner på min kind. Jag känner så för alla hennes nära och kära.

Det har därför inte tagits några bilder idag (tur de). Jag har sett ut som ett lik hela dagen, med hår som trasselsudd. Emma Elwin får ist stå för dagens inspiration!!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

så snyggt!

2010-05-26 @ 08:41:21
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: FELICIA FIDELIE

Usch så tråkigt! Det är aldrig en sak man vill höra "/

2010-05-27 @ 21:33:20
URL: http://feliciafidelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0