'

COPYCAT

2010-05-31 @ 23:25:44

Jag har ett motto att allt alltid löser sig. Man kan ha hur mycket motgångar som helst. Men hur långt ner på botten man än ligger så kan man alltid ta sig upp på land igen. Det enda som krävs är en stark vilja!
Hela mars-april var som en enda mörk tunnel för mig. Det enda som höll mig uppe var stylistutbildningen. Ni har fått ganska dystra och tråkiga inlägg om hur deppig min vardag har varit. Och nu för första gången på länge ser jag ljuset. Jag ska kliva ut ur tunneln och möta en helt ny värld. Gå från att vara en småstadstjej från landet. Staden som man faktiskt kan gå runt på knappt en timme. För att få trängas på omtalade gator och hänga i parker. Få jobba med något intressant för en gångs skull. Jag känner mig stark!

Bilden: Jag älskar när budgetkedjor gör copycats av diverse smycken och dyrligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0