'

Bakom mina solglasögon är himlen alltid blå

2010-03-03 @ 22:52:59

Frisk luft och kisande ögon. Att solen kan göra så mycket för själen. Man blir gladare och så mycket piggare! Det hade varit så perfekt om bara några vårtecken var på väg. Jag längtar tills snön smälter bort och små snödroppar dyker upp ur jorden.

För att berätta lite om dagen. Jag, Mia och hennes dotter Ellen tog oss en promenad i det sköna vädret. Jag lekte paparazzi och gick Mia på nerverna. Sorry mate! Men var tvungen att utforska min kamera lite. Försöker att lära mig lite om ljus osv. Och det var väldigt passande i snö och blendande solsken. Vi avslutade dagen på en secondhandaffär. Köpte lite tyger som jag tänkte sy något snyggt av. Ett par leggins eller en klänning kanske!? Tänkte sätta mig och skissa lite imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0