'

Dream

2010-03-29 @ 14:04:29

bloglovin

Just nu känner jag mig väldigt anti. Ni är säkerligen inte så jätte intresseade över hur stressad jag är eller vad som är mitt största bekymmer just nu. Sorry!

Jag drömmer mig bort i en värld som skulle kunna bli min framtid. Men på något sätt känns det just nu som att allt är så långt bort. Vart ska man börja? Jag är så sjukt driven till att få jobba som stylist, modeassistent eller bara något med kläder. Jag sitter i lilla Falköping och siktar mot Stockholm. Jag siktar utan att riktigt kunna skjuta. Och längtar så tills den dagen då allt ska släppa och jag träffar mitt i prick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

And I'll stand by your side. Även när livet stinker skit. Vi ska och kommer uppfylla våra drömmar!

2010-03-29 @ 22:20:40
URL: http://metrobloggen.se/eoche
Postat av: johanna

sådana solglsögon vill jag ha!

2010-03-29 @ 22:38:58
URL: http://sanghee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0