'

WEEKEND

2010-03-15 @ 00:18:06

Min helg i Stockholm har varit great! På torsdagen fick jag hänga med mina kurskamrater och de kändes som att de var en evihget sen. Eller evighet och evighet men två veckor gör en del.

Fredagen hängde jag med Elin och kikade runt på stan, käkade och små shoppade lite innan vi begav oss till svt huset. Vi sprang praktiskt taget dit. Och Elins snygga men otroligt tunga väska fick följa med på färden. Väl inne på svt blev vi guidade av en super trevlig kille. Vi fick prata med Stefan Wåhlberg som designar alla Let's Dance kläder. Men även prata med hår/smink samt programledarnas stylist. Himla trevliga människor! Och en liten förhandstitt på deltagarnas danser hann vi även med.

Ja vad ska man säga mer om helgen. Solen har verkligen hållt sig framme och en slageryra svepte in över stockholm. Tok-bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0