'

IMPULS

2010-03-07 @ 20:17:18

En riktig soffpotatis är just var jag är nu. Nerkurad med täcket virat runt mig, en skål med friterade strips och en flaska loka. Nu kan jag äntligen få vara lite bakis. Igår blev det spontanfylla i skövde. Den dagliga motionen fick jag när vi sprang till tågstationen 2-3 km på 12 minuter i high heels. STARKT JOBBAT! Väl där svängde vi våra lurviga och drog en och en annan shot. Helt utan att tänka på att den var en dag imorgon också. Klockan ringde 9.20 och en snygging med världens blåmärke på vaden skuttar upp och inser att hon har försovit sig. Med endast 25 minuter kvar tills min arbetsdag skulle starta och rött läppstift på hela kudden, så var det bara att pallra sig upp för att skämmas! Men det gjorde egentligen ingenting. Inte när jag tänker tillbaka på en vilken skön utekväll det faktiskt var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0