'

Stockholm

2010-02-06 @ 11:10:19

Äntligen så kan jag lägga in lite bilder. Min dator har fått influensan vilket har medfört att den inte varit så samarbetsvillig. Nu får vi hoppas att den är på bättringsvägen.

Mina dagar i Stockholm som sagt. Anna var tyvärr tvungen att jobba precis när jag kom upp, otur! Så det blev inte så mycket häng denna gången. Det är ju tur att jag kommer upp nästa torsdag igen.
Tog en fika med Cissi vilket var mer än trevligt. Vet inte riktigt när vi sågs sist!? De var lite tungt att lämna ett soligt Stockholm igår. Jag längtar redan tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Cissi

det var supernajs! (anna har jag ju förövrigt festat med hemma hos dig mer än en gång tror jag! ahha) kommer du på torsdag eller? jag känner mig väldigt ledig då så vi kan hänga ännu meeeeer! :)

2010-02-08 @ 14:53:45
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0