'

Kollage

2010-02-12 @ 14:24:03

Gjorde allt i min makt för att lägga ut dessa bilder igår kväll. Dock så började min dator att sura mitt i hela processen och hängde sig.

Igår blev det i alla fall ännu en trip till "THE BIG CITY". På tåget dit fick jag mot min vilja sitta ihop med en sjuk jäkel. Hosta, nysningar och snytningar var det som präglade min tre timmar långa tågresa, kul!

Då var det bra att Anna tog emot mig med öppna armar och bjöd på fisk med wook när jag kom. Lovely! Efter det så blev det häng med Elin innan vi drog på den andra stylistlektionen. En mycket lärorik sådan vill jag lova. Jag har precis sammanfattat allt i mitt kollegieblock. Vi fick även sätta ihop ett litet kollage. Mitt tema var bohemiskt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Madeleeeen du var så jävla snygg i Torsdags älskar bilden på dig å Elin, can we say PINGLOR!!! Du borde flytta upp till sthlm vännen!!! XO

2010-02-15 @ 02:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0