'

Stylistutbildning

2010-02-04 @ 23:43:14

Min dator ballar ur här. Antar att ni är mest sugna på bilder från utbildningen. Så jag slänger upp några få av dem. Tiden räcker inte riktigt till. Ungefär varannan minut så stängs datorn ner. Här skiver vi speedat!

Vi pratade som sagt mest om upplägget, presenterade oss själva och fick höra Helenes historia. Väldigt intressant! Ser verkligen fram emot nästa möte. Man hinner inte riktigt med att prata med alla dock. Man får ta några varje gång liksom. Idag hängde jag mest med Sara och Elin (bilden längst ner).

Kommentarer
Postat av: Sara

Woooooh snygg blogg vännen :-)

2010-02-05 @ 01:33:49
Postat av: isabelle på Helene Falks Stylistutbildning

Tror dom närmaste månanderna kommer bli gryma! Vi får lära känna varandra mer next week;)

2010-02-05 @ 08:06:52
URL: http://bellisima.se
Postat av: Elin.

Jäkligt smickrande bild på mig där när jag står brevid Sara. Jag ser ut som en trött 30-åring med lätta depressioner och småbarn! haha

2010-02-05 @ 09:03:00
URL: http://metrobloggen.se/eoche
Postat av: Tanja som satt brevid dig på utbildning

Hittade din blogg via google hih. Min bak ser hulk ut på bild!! :D Jag ser fram emot att få lära känna er! :)

2010-02-05 @ 10:17:09
Postat av: Malin

vad är det för slags stylist utbildning ? hur länge pågår den ? :)

2010-02-05 @ 22:07:14
URL: http://bandiitqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0