'

BAJS

2010-02-19 @ 14:41:16
SJ har en twittersida som heter SJ AB. De hörde jag på radion för ett tag sen. Skulle man läsa SJ AB baklängest så skulle det bli BAJS! Och de är just vad SJ är just nu, BAJS. Idag anlände jag till Falköping två timmar och tjugo minuter senare än väntat. Det började med en försening i Stockholm då tåget kom en timme försent. Mitt i allt fick vi byta från spår 10 till spår 17 och stå i 10 minus grader med frusna tår. När vi väl rullade kom det besked om att tåget inte kunde komma upp i rätt hastighet, därav mer försening... Som tur var hade jag 65 åriga Ammi brevid mig. Vi tog oss igenom de 4 timmarna på tåget tillsammans. "Kunde vi inte ens fått en kopp kaffe!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0