'

PRAY FOR SUN!

2010-04-22 @ 22:42:32
Åh nu ångrar jag att jag inte tog med datorn. Dagen har förövrigt inte varit som jag hade hoppats på. Man åker från ett soligt Falköping i endast spetsskjorta, kavaj och för att inte glömma brallor och skor. Anländer till ett kallt och ruggit Stockholm. Vädret växlar mellan regtskurar och snönederbörd. Ja vad ska man säga? Varför kallas inte april för rötmånaden!? Modernatur har gått och blivit schizofren.

Ja i mina ögon är april den deppigaste månade på hela året. Jag menar man går från att vara lycklig och hoppfull till att helt tappa all tro på att sommaren är på väg.

Är det någon där ute som är lika trött som jag på det här? Vi kanske kunde göra ett tappert försök att be till solguden. En lite jäkla solramsa, det kan ni väl skriva. Vem vet, det kanske fungerar!

Kommentarer
Postat av: Ida



Kallas ju iaf aprilväder, och det har ju sina orsaker! Sommar ena dagen, vinter nästa. Nästan iaf... Suck.

Här ser det då ut att bli kanonväder idag, hoppas du har samma tur!

2010-04-23 @ 06:46:12
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0