'

STUDYING

2010-04-27 @ 11:06:39

Stylistutbildningen liter mot sitt slut. Det har gått så fasligt fort! Jag får nästan lite ångest när jag tänker på att jag efter den 6 maj inte kommer åka t-bana till Karlaplan längre. Inte sitta i klassrummet på Östra Real varje torsdag. Men det absolut tråkigaste måste nog vara att inte kunna hänga med alla sköna klasskamrater och lärare.

På torsdag har vi vårat slutprov. Ni hör ju hur tragiskt del låter "SLUTPROV". Men när jag tänker efter så kan inget börja förrens något har slutat. Jag får helt enkelt glädjat åt att ett nytt kapitel i mitt liv har sin början.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej:)

Jag undrar om du ska flytta till Stockholm nu efter stylistutbildningen? eller ska du bo kvar ett tag till i Falköping?

Kram,tack,hej för en bra blogg du gör!

2010-04-27 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0