'

STRAND

2010-04-17 @ 23:29:58

Några av bilderna från igår (resten kommer senare). Vi startade kvällen med pizza hemma hos Linn. Det blev några gamla goda låtar från sköna artister som Britney Spears bland annat. Sen rusade vi iväg till Strand för att shejka loss inne på dansgolvet. Robyn var DJ och skötte sig fint. En lyckad kväll trots tidig hemkomst.

Imorse var dett upp och hoppa innan jag drog iväg till Frihamnen för att hjälpa till på körslaget (bilder kommer). Alltså ni ska bara veta vilken känsla det är. JAG KÄNNER VERKLIGEN ATT DET ÄR STYLING JAG VILL JOBBA MED!!!! Vi målade klänningar, hjälpte alla körmedlemmar och gjorde kransar, med mera, med mera. Jag jobbar bäst i stressade lägen och skulle lätt kunna hålla på hela natten. Så sjukt kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0