'

PLANERING

2010-04-19 @ 22:35:03

WHAT A DAY säger jag bara. Man vaknar utvilad för en gång skull. Kilar iväg till tåget och får lite ångest av att man ska sitta på ett tåg i fyra timmar då vädret är så fint. Tåget rullar och efter tio minuter står det still precis intill en åker. Tågföraren ropar ut att det är ett signalfel vilket medför en viss försening. Hjärtat dunkar snabbare och snabbare. Jag hör mig själv sitta och sucka och foten stampa snabbare. min ankomst skulle nämligen vara klockan tre. Precis lagom eftersom att jag skulle börja jobba fyra. Trodde jag. Men de är klart att det är bättre att boka några timmar tidigare. De har jag lärt mig till nästa gång. Jag lyckades inte komma försent med lite hjälp från mamma som körde mig, TACK MAMMA! Komma stressad till arbetet är inget att rekomendera. Nu är mitt huvud helt tomt och jag längtar tills jag får gå och lägga mig. Vilket blir typ snart!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej Madelene!

Jag har ett litet problem som du kanske kan hjälpa mig att lösa. Jag ska på bröllop i maj månad och jag har spanat in en klänning i en puderrosa ton som jag tänkte inhandla. Nu till dilemmat vilken färg på accessoarer passar till puderrosa? Svart känns väldigt tacky och guld känns lite tveksamt... Hoppas du kan hjälpa mig =)



Tack för en bra och fin blogg! Läser dig varje dag!

2010-04-20 @ 08:38:07
Postat av: Anonym

fin bild :)

2010-04-20 @ 09:11:32
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0