'

I can be a nerd!

2009-12-15 @ 01:33:31
Vad hände här? Hahaha hittade mina nördbrillor och en eyeliner. Fick flippet och kände faktiskt för att visa en sida av mig själv som ni antagligen inte visste att jag hade. Jag må vara 22 år. Det finns kanske en lite för vuxen sida av mig som kommer fram väldigt ofta. Jag kan vara världens serösaste. MEN, barnet och spralligheten inom mig kommer aldrig att försvinna. Själv så är jag stolt att jag besitter denna personlighet. Personer som hela tiden ska vara så moga och coola hela tiden. Nej jag blir lite trött på er. Ni är inte roliga någonstans! Man ska våga vara sig själv i alla lägen, de vinner man på i längden. OKEJ! Nu ska jag tvätta bort mina prickar, ta lite hostmeducin och hoppa i bingen. Imorgon bär det iväg till Jönköping och IKEA. Godnatt



Kommentarer
Postat av: Gabriella

så lite så :) haha ja

2009-12-15 @ 07:51:59
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Sofia

så sant som det är sagt. du var grymt söt i fräknar och stora glasögon :D

2009-12-15 @ 21:01:52
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0