'

Juldag = Afterskiparty

2009-12-27 @ 01:06:30

Här är bilderna från gårdagen. Först var det förförfest hemma hos Emma innan vi drog vidare till Sara och Max grymt snygga lägenhet. Där träffade jag några gamla godingar. De blev en del bärs, skratt och London snack. Jag och Malin "bestämde" att en resa dit inte vore helt fel. Till våren kanske, vem vet!?

Efter galejet hemma hos Sara var det äntligen dags att entra Afterskipartyt i Parken. Om man säger så här, "de märks att ALLA går ut på juldagen". De var helt smockat med folk. Hur kul som helst! Mitt ena öga började rinna som vanligt, är det typ ett tecken på att man ska sluta dricka?? haha hmm...

Kommentarer
Postat av: tessan

fan sicka nice kort madde, vi är ju bra snygga asss! haha.

men du de där coola kortet när de var suddigt i bakgrunden du tog på mig, kan du skicka de? va sjukt nice.

kraaaam

2009-12-27 @ 12:13:15
Postat av: agnes

fina bilder!:) och en bra juldag! kraam

2010-01-02 @ 12:10:39
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0