'

WHITE

2010-03-16 @ 18:00:41

Skjortklänning Myrorna

Ett enormt suckande ekar i min lägenhet. Jag har 39 graders feber och känner mig som en deg. "Du ser ut som en snigel med två vita horn där fram". Jag antar att de flesta känner igen den repliken från Madicken. Och de är precis så jag känner mig nu. Som en jätte snigel med toapapper i näsborrarna. Det är det enda som faktiskt hjälper. Inte nog med det så finns det en klump i magen som gror. Anledningen till det är att jag absolut inte får vara sjuk på torsdag. Hulda från tidningen Chic kommer och kollar in våra arbeten då. NEJ JAG GÅR INTE MED PÅ DET HÄR! Nu ska jag bannemej bli frisk.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig !

2010-03-16 @ 18:21:15
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: emmy

skjortklänningen var underbar :) krya på dig!

2010-03-16 @ 19:24:27
URL: http://emmyk.devote.se
Postat av: sara

Awwh stackarn get well soon! Hoppas du hade trevligt i helgen :-) Syns på torsdag til then xoxo

PS.Love your blog hihi

2010-03-16 @ 22:25:40
Postat av: tintin

jag vet en sak som hjälper! hjälpte mig ganska bra i veckan då jag varit riktigt risig: färskpressad jos på citroner, lite mynta och socker (så det får lite sötma) och vatten! c-vitaminkur!

2010-03-16 @ 23:22:42
Postat av: isabelle

usch hoppas du mår bättre!

koka vatten med riven ingefära, det är tricket!



Skjortklänningen var fantastisk! Kram!

2010-03-18 @ 07:55:32
URL: http://bellisima.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0