'

Don't give up

2010-03-29 @ 11:04:04

Mycket, mycket, så mycket att tänka på. Lägenhet och jobb i Stockholm är fortfarande oklart. Har inte lyckats finna förråd till mina möbler och allt känns för tillfället jävligt pissigt. Magen tar stryk och kroppen känns som en seg råtta. Jag tror att det är stressen att inte veta vad som kommer att hända får min kropp att säga ifrån. Jag brukar klara av stress väldigt bra. Nu vet jag inte vad som händer riktigt vilket medför att en nedbrytande process har startat. Men jag ger inte upp, nej nej nej!

Kommentarer
Postat av: Kim Engström

Ta hand om dig, försök tänka positivt och att allt ordnar sig. Du är otroligt duktig, jag är säker på att det kommer ta dig långt :)

2010-03-29 @ 19:45:41
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: DJ

Ring ett bra medium och be om råd så ska du se :) Tone eller Monique är bra tycker jag på själskristallen.se

2010-03-29 @ 21:05:24
Postat av: Elin

Tror jag förstår precis som du känner just nu... jag är, eller var väldigt nyligen, i din situation där man inte vet ut eller in. Jag har precis blivit klar medmin utbildning å nu är det stora steget att följa up drömmen. Vart ska man jobba, vart ska ja bo. Stockholm eller inte.... Men vet du va, det löser sig alltid:)

2010-03-31 @ 23:48:07
URL: http://elinjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0