'

SECONDHAND-SHOPPA EN OUTFIT

2010-06-15 @ 17:55:14

Idag när jag strosade runt inne på Myrorna hade jag en bild i huvudet. Det tycker jag att man alltid ska ha när man just är inne i en sådan butik. Jag brukar faktiskt skriva upp en lapp, ungefär som en matlista. Tex färger jag letar efter, mönster, plaggtyp osv. Kanske är därför jag oftast fyndar. Idag lyckades jag bättre än väntat. Hade egentligen tänkt mig något mer åt det naturfärgade hållet. Men färg är alltid så mycket roligare. Min nästa partyoutfit kanske!? Ett par klackar till så är det klart...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul, för så brukar jag också göra när jag shoppar second hand. det med listan asså. En fungerande metod;)



Och SKITSNYGGA fynd förresten, färgerna kommer passa asbra med brunbränd hy! :)

2010-06-15 @ 20:12:29
URL: http://annakvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0