'

A MEMORY OF ELIN KRANTZ

2010-10-02 @ 13:36:59

Jag satt på tuben på väg till jobbet. Bläddrar i Metro och läser att en tjej vid namn Elin Krantz förmodligen är den tjejen som hittats död vid Hissingen i Göteborg. Ljudet i huvudet ekade till när z:at i efternamnet vred om min mage och en klump bildades. Jag försökte tyda bilden på flickan i tidningen. Jag kände igen henne och som ett stort frågeteckan kände jag hur illa berörd jag blev. En dam satte sig brevid mig. Första sidan på Aftonbladet visar en stor bild på tjejen med det ljusa håret. Jag läser "Elins sista rop på hjälp". Tjejen kommer ifrån Falköping, min lilla hemstad i västergötland. Även fast man inte har umgåtts så har man ändå träffats. Vi döptes i samma dopklänning och hela den här historien gör mig så förbannad! Jag skulle praktiskt taget vilja köra upp ett spjut i pungen på den som har gjort det här. Jag skänker en tanke till Elins familj och vänner! Vila i frid....

Kommentarer
Postat av: Jen

R.I.P. :(

2010-10-02 @ 15:44:57
URL: http://jasiferlionsclub.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0