'

En tid man sent kommer att glömma!

2010-05-07 @ 14:04:34

Den 4 februari var den andra gången i mitt liv som jag besökte sveriges huvudstad. Första gången var när jag gick i nian. Vi besökte Vasa museet och riksdagen. Vet knappt om det räknas. Nu har jag där emot spenderat varenda torsdag där. Med sammanlagt 130 timmar på tåg tur och retur. Jag har vandaliserat min käraste vän Anna och hennes rumskompis. Fått träffa sköna människor i körslaget, kollat in Let's dance lokaler, lyssnat på en snubbe som fick oss att åtaliga gånger kolla in hans gylf osv.
Jag och mina kurskamrater har haft turen att fått ha Helene som vår lärare, vår mentor. Ingen slår hennes kunskap om stylistyrket. Och jag kan med handen på hjärtat säga att ingen annan stylistutbildning kommer att nå upp till denna höga nivå. Jag har aldrig haft det så roligt i skolan!

Nu är dock den här underbara tiden förbi. Igår hade vi avslutning hemma hos Helene. Med dricka, tilltugg, skön sång och mycket skratt. En liten utgång blev det även för vissa av oss. Jag måste bara säga att tjejerna i den här kursen är så otroligt jävla underbara! Även fast man kanske inte har kommit alla lika nära så kommer jag ändå att sakna varenda en av dem. Tjejer ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: JULLE

Shitt kvinna! vart har du köpt det silvriga halsbandet med turkosa stenar, det var minst sagt amazing!

Jag diggar din stil för övrigt!

2010-05-07 @ 16:05:59
Postat av: sofie

Vill börja med att säga Grattis! :) Vilken utbildning var det du gick, vilken stad?

Kram från en relativt ny, trogen läsare!

2010-05-07 @ 16:14:23
URL: http://sofiearndt.blogg.se/
Postat av: Sara

Awwwwh Madde jag sa aldrig hejdå till daj igår var så stressad för att hinna med pendeln!!! Var tvungen å gå upp tidigt å jobba idag :( Men halloooo i´ll see u soon :) ååå det ser ut som ni hade kul igår kväll efter avslutningen gick ni ut å käkade Ir ? Awwh läste din text här ovanför, håller verkligen med om varenda ord!!! U need to bring ur ass up here and move!! semesterschemat på jobbet är på g jag typ tjötar hål i huvet på dem å ba glöm inte madde nu haha!!! XO!

2010-05-07 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0