'

YESTERDAY'S

2010-05-29 @ 10:22:25

Lite mer bilder från igår. Började som sagt med en tidig långpromenad med Emelie. Hem och duscha för att sedan hämta min lilla plutt Wille från skolan. Åka till stan, kolla på fiskar (mycket viktigt). Det gör jag och William jämt när vi är på stan. Efter att ha glott på fiskar i sådär 20 minuter bar det iväg till leksaksaffären. Det blev tre ormleksaker och en ödla. En jätte stor glass på Lilla Blå blev det också + en godispåse som vi båda egentligen inte orkade.

Skönt med lite ledighet. Har inte haft så mycket det senaste. Dock så bestämde jag ändå att jag ville bli klar i lägenheten. Så hela eftermiddagen igår städade jag. KUL, NOT! Men men nu är det iaf färdigt. Bara golven och listerna kvar. (Ett lättsamt pustande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0