'

Videoblogg

2010-03-21 @ 10:15:06

Pic Mode.feber

Tvingade upp mig själv vid nio idag. Det är alltid skönt att komma upp i tid. Har ni tänkt på att man alltid ger sig själv löften som man inte håller. Jag sa tex att jag skulle börja att lägga mig i tid, gå upp i tid, ta mig en promenad för att sedan äta en bra frukost. Ett löfte som jag har misskött rejält. Jag tror att detta kan leda till en inre stress. Att när man inte lyckas uppfylla saker som man verkligen vill och borde göra så får man ångest.

Därför har jag suttit och skrivit upp en prio-lista samt en dagsplanering. Är helt säker på att man skulle orka mer om man planerar sin vardag. Eller vad tror ni? Det är värt ett försök iaf.

Och så till rubriken, videoblogg var det ja. Det var hur längesen som helst. Så jag slängde ihop en flummig filmsnutt igårkväll. Det är precis innan jag ska gå och lägga mig. Det resulterar i att jag inte ser så fashion ut haha. Och som vanligt är det väldigt improviserat. Filmen hittar ni HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0