'

Can I take all stuff home with me!?

2010-03-25 @ 23:11:04

Lämnade ett soligt och varmt Falköping för ett mulet och kallt Stockholm. Men det var det absolut värt! Idag fick vi åka till frihamnen där körslaget spelas in. Grymt kul att få gå runt och kika. Speciellt i de rummet där "All the magic happens", nämligen där Helene och hennes assistenter typ "bor" för tillfället. Själv så ville jag ta med mig alla kläder hem! Allt var så Madde...

Sen hade vi även ett oförberett prov. Det gick åt helvete! Jag skäms nästan haha. När vi gick igenom frågorna efteråt så var jag helt med på noterna. Men när jag skrev så blev det helt blankt. Nu ska jag verkligen öva på allt så att de sitter.

Ja de var vad jag hade att bjuda på idag. Imorgon går tåget 07.07 så sängen/soffan väntar på mig. Vi hörs mer imorgon mina vänner! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0