'

Chanel - Spain

2010-01-19 @ 23:21:00

Pic Fashionising

Hej på er och tack för alla fina kommentarer som jag har fått idag. Men för att gå vidare så skulle jag vilja prata om lite mer allvarliga saker. Nu är det nämligen så att jag och en kär vän har möjlighet att få flytta in i  en förstahandslägenhet i april. HALLÅ EN FÖRSTAHANDSLÄGENHET I STOCKHOM!
Stylistutbildningen börjar om två veckor och jag börjar att känna lite tidspress. Måste hitta ett jobb innan dess.

Sitter för tillfället och kollar igenom platsbanken på arbetsförmedlingen. Och vet ni vad? De fanns ett jobb som skulle passa så himla bra. Ett företag söker en medarbetare och då som personal shopper/stylist. Eftersom att jag utbildar mig under tiden så kanske det finns en möjlighet att de nappar. Imorgon tänker jag ringa och prata lite med dem och se vad de säger. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: andra Cissi

men fan va najs medz!! vad ligger lägenheten? vem ska du flytta med? tänker du någonsin svara på mina frågor som jag ställer här?

2010-01-20 @ 16:03:57
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0