'

M.J

2010-02-25 @ 01:48:21

(Bild från igår)

 

KOLLA KLOCKAN! Ne jag borde egentligen gå och lägga mig, eller jag MÅSTE om jag ska orka med morgondagen. Idag har jag varit hemma hos mamma, fixat med mitt kollage och försökt mig på mitt hår. Jag var inne hos frisören igår och köpte en koppar/guld färg. Resultatet blev neon-tomat.

Jag orkar inte med mer rött hår nu!

 

Om jag ska sammanfatta dagen med ett ord så skulle de vara katastrof! Mobilen fungerar inte, mitt hår är förstört, kollaget var en riktig tidsstöld, jag har inte ätit någon middag (kom jag på nu) och inte nog med det så blev jag nästan träffad av en fågelskit. Jag hörde en stor svärm med kajor och tänkte "nu får jag snart en skit i huvudet". De var som att en fågel över mig hörde precis vad jag tänkte, för bara några sekunder senare landar en liten gäggbit precis brevid mig. Gud tyckte nog att jag hade nog med problem denna dagen. Tack gud! Och godnatt


Kommentarer
Postat av: ULLERIKA

om du vill få bort det röda håret så kan du prova att först bleka/avfärga det så att det blir ljusare, det kan krävas en hel del förpackningar och sen färga det i den färg du vill ha. det är lite tidskrävande men brukar funka för mig =) röda nyanser är det svåraste att få bort. lycka till!

2010-02-25 @ 12:20:47
URL: http://ullerikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0