'

I WANT

2010-02-21 @ 10:38:26

Jag känner mig ganska utvilad efter knappt 5 timmars sömn. Kan det bero på att solen sken in genom mitt sovrumsfönster imorse. Samtidigt som att miljarder snöflingor glimmade som diamanter när de singlar ner från hustaket.

 

Stunder som dessa är värda att minnas. Jag lägger denna mentala bilden i huvudets fotoalbum och blickar framåt. Sommarlängtan är de ord som präglar mina dagar förtillfället. Grönska, frukost på balkongen och high heels when ever I want. Kände att det var passande att visa videon ovan. En försommardag med solen i ögonen. Jag och Anna tar en skön promenad runt stan. Times like these!


Kommentarer
Postat av: Emhi

Fan va söt du är ^^ Du påminner jättemycket om karaktären Oliva Dunnham från serien Fringe där! :)

2010-02-23 @ 08:00:01
URL: http://lchfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0