'

Accessoarer

2010-04-20 @ 09:39:10


Idag gick jag verkligen upp med tuppen. Solen lyste upp hela rummet så jag kunde helt enkelt inte ligga kvar i sängen.

När jag kikade in på bloggen var det en läsare som hade ett dilemma. Hon ska på bröllop i maj och tänkte bära en puderrosa klänning (BRA VAL!). Nu är det bara det att hon vill ha hjälp med vad för slags accessoarer hon ska bära till och vilka färger som passar just till denna klänningen. Nu vet jag inte riktigt hur klänningen ser ut. Men jag hade absolut valt ett snyggt halsband i en ljus ton. Varför inte med en ljus kavaj till!? Halsbandet på bilden är från Cocoo.se och kostar 349 kr. Jag vet att lisa kör någon grej nu att om man anger Lisaplace som rabattkod så får man 15% rabatt. Inte fy skam!

Sen om just det här halsbandet inte skulle passa just den klänningen, så kan man alltid köra på ringar. Stora ringar är väldigt hett just nu. H&M har bland annat en dö snygg fjärilsring. Man kanske kunde köra på en sådan och ett par lätta örhängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0