'

MINOUTFITS SOMMARFEST

2010-04-30 @ 22:15:14

En riktig update! Den senaste tiden har jag varit lite off på bloggen. Det har varit en del med stylistutbildningen samt jobb och en del magkatarr/pollen som har satt sina spår kroppsligt. Men nu känner jag äntligen att jag är på g igen. Igår hade vi slutprov på allt vi har lärt oss dessa månader på utbildningen. Ett prov som knagt sönder min skalle den senaste veckan. Mitt läshuvud är inte som det var förr om man säger så. Själv så tycker jag att det gick hyffsat. Bara att hålla tummarna!

Efter provet blev det rusning till Café Opera för Minoutfits sommarfest. Galet mycket folk, skön musik och en upplevelse i sig. Den sista halvtimmen var våra fötter i behov av vila. Därför blev en pelare en bra sittplats. Efter att ha skuttat runt i high heels från halv fem till halv tre så var det helt klart värt det.

På mig hade jag en omsydd klänning (underklänning) och kavaj från Secondhand. Halsband och väska H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0