'

FÅRA"BERGET"

2010-04-21 @ 09:56:36

VAD HÄNDE IGÅR?! Jag satt och försökte att få in bilder hur många timmar som helst. Men datorn sa nej och hängde sig hela tiden.

I alla fall så började jag dagen med en långpromenad i det fina vädret. Hamnade på ett ställe där jag spenderade många dagar som barn. Nämligen fåraberget. Vet inte varför det kallas ett berg. De liknar mest en kulle! Jag tar mig en titt på trädet där vi bygde kojor och endast några få plankor finns kvar. Jag tänker tillbaka på de stunder då vi satte oss på en varm filt och hade picknick precis då våren var på väg. Nåstan samma tid som nu. Eller de vintrar då första snön har fallit och pulka är det som står överst på listan. Fåraberget var världens bästa pulkabacke! Åh alla dessa minnen. Jag blir varm inuti. Hade jag världens bästa barndom tro? Jag tror de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0