'

Julkort och pepparkakshus

2009-12-12 @ 00:47:58

Har börjat med årets julkort. Tiden går så fort, det är snart time to skicka dem! Annars så har jag spenderat kvälen hos grannen. Vi satte igång med fortsättningen av pepparkakshusbaket. Dock så blev vi avbrutna av idolfinalen. Eller inte avbrutna kanske, den får man ju bara inte missa.
Jag slängde som vanligt iväg en röst på Erik. Och de gjorde jag inte i onödan. KILLEN VANN! Så rätt. Fast vi ska inte vara sånna. Calle var skit bra han också. Vinnarlåten passade hans röst. Men mer tryck i Erik dock. Om ni vill se Erik med vinnarlåten så kan ni klicka HÄR!

Nu måste jag lägga mig. Känner mig snuvig, febrig och allmänt kass. Ska jobba 10-21 imorgon, så lite vila skulle inte sitta fel. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0