'

Year of - 2009

2009-12-31 @ 11:13:30


År 2009 har varit ett bra år för mig. Någonstans på vägen mellan minoutfit.se och thebestofsweden så känner jag att självförtroendet har ökat och att jag nu äntligen vet vad jag vill göra. Jag har hittat mig själv!

Våren var som vanligt men när solen tittade fram och sommaren var nära så började det att hända grejer. Tobbe fick mig att inse att jag inte kan sitta på Willys i hela mitt liv och upprepa samma meningar dag ut och dag in. Gick med i LR och började blogga på Thebestofsweden.se. Genom de så träffade jag världens bästa gäng! Ni gjorde min sommar till den bästa på länge. Semestervädret kan jag heller inte klaga på och puben var en välbesökt plats. Jag och lisa blev vinnare i kategorin "Bästa utklädda grupp" på Wrågårdskalaset. Vilka Tårtor vi var Lisa!

Hösten började att krypa sig allt närmare och Anna fick beskedet att hon skulle börja plugga i huvudstaden och Elin drar till USA. Vilket innebar flytt för syskonen Gustafsson. Kul för dem, men man saknar tösera ibland! Annars så har hösten bara blåst iväg och nu när jag sitter och funderar på vad jag har gjort så kommer inget vettigt fram. Eller jo blev rödtott, medverkar i Nanne Grönwalls musikvideo (otacksamhet) och anordnade en lyckad Halloween fest ihop med Robin. Begav mig till Malmö och gick i underkläder för Victoria's Secret och sökte till Helene Falks stylistutbildning (där jag snappade åt mig en plats). Haha fick med andra ord gjort en del under hösten ändå. Och det känns som att utbildningen kommer att ha en stor betydelse för mig nästa år. Jag är laddad..... År 2010 här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Grymt härligt inlägg! Gott nytt år Madelene!

2009-12-31 @ 11:24:49
Postat av: Cissi

yeeeeah! välkommen Medz!

2009-12-31 @ 12:54:01
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0